blogger sarawak

blogger sarawak logo

nama

layanzzz

07 October 2009

aku akan pergi jua...

Adakah aku terpaksa langkahkan kakiku..

melangkah meninggalkan mu..

apabila aku tahu.. bukan diriku yg paling kau inginkan...

Mungkin aku terpaksa menyusuri sepanjang jalan ini yg aku tidak tahu di mana penghujungnya..

membilang langkahku yg semakin lama semakin perlahan..

Begitu menyesakkan apabila aku tiada kata utk meluahkan perasaanku..

Apabila aku terpaksa memendam selamanya..

Tiada lagi cinta di hatiku.. setelah dirimu cintaku yg terakhir..

mungkin tak tersampai hayatku.. utk memiliki cinta lain..

kerana masaku yg semakin singkat.. yg entah bila sampai ke penghujungnya..

Ku meneruskan langkahku.. menghabiskan sisa2 hidupku...

mencari kebahagiaan yg tak mungkin bersinar kembali..

menunggu masa aku menyembah ke bumi...dan hilanglah cinta itu..

tiada lagi cinta dariku.. apabila aku juga pergi..bersama2 cintaku

yg tak mungkin menjadi milikmu.. selamanya.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails