blogger sarawak

blogger sarawak logo

nama

layanzzz

14 March 2010

joM mAin...

ermmmm... kat mane aku nk mula tulis nie ek? aku mulakan dengan cite aku  dari petang sampai mlm td.  Petang s'mlm Mizi bdk umah aku ajak aku ngan member2 umah g men menten. aku per lagi , seronok gler ble die ajak.  aku ingatkan sume bdk2 g men tp sorg pon antara mereka nk g. ada yang der meting la... da yang der perjumpaan la.. tp aku xkesah, aku g jgk ngan Mizi. Nk d jadikan cerita, mlm td hanya 6 org je men. bayangkan dari kol 8 sampai kol 10.30 men.. penat gler la... tp aku xkesah.. jnji aku dpt kuarkan peluh yg lama x dikuarkan... hehehehe... aku sempat jgk tangkap gmbr dieorg wkt men...



Mizi sedang beraksi


perlawanan yang sengit


berehat sebentar bersama kit kat


penonton yg memberi sokongan kepada permain

No comments:

Related Posts with Thumbnails