blogger sarawak

blogger sarawak logo

nama

layanzzz

19 July 2010

wedding day

.:hye readers:.
ari nie entri aku simple jer...
aku nk share pic org kawen yg aku tangkap smlm...
nie majlis akad nikah ZUFFREY dan YUSNIETA...
majlis nie berlangsung kat Masjid Nurul Ehsan kat kpg Medan...
aku g ngan Atan Athen n Fairus...
nie la first try aku utk wedding...
ok ker x ok ntah la..
pa2 pon aku arap sume ok jer...
bye2..



pengantin lelaki bersama2 ibundanya...

pengantin perempuan..



berdoa tanda kesyukuran...

tok kadi menerangkan hukum2 berumah tangga...

budak comey nie anak buah kepada pasangan suami isteri tu..


seri pengganti


pemberian istimewa daripada suami..

menunjukkan taat..

ciuman pertama suami tercinta...

wang hantaran..


bersama2 ibu bapa pasangan..





4 comments:

Izwan Komari said...

hahaha....dh maju....nnt kt p bersanding lak

aKu dEdEkDiNHo said...

wokey..
ingat 25 ari bulan..
hahahaha

pu3mas said...

cantek2 pic ktk aii.. n nice song juak....

aKu dEdEkDiNHo said...

makseh pu3mas89...
ya 1st try kmk...

Related Posts with Thumbnails