blogger sarawak

blogger sarawak logo

nama

layanzzz

25 October 2010

Usia Remaja...

.: hye readers :.

"dalam kehidupan nie yang terindah melalui usia remaja"
aku dh tkr lgu blog aku..
aku gna lgu wajah rahsia hari nie..
best sgt lgu nie..
mengingatkan kte sal kehidupan remaja..
sume penah merasai sume tu kn..
nakal2 ngan member..
hahahahaha..
gelak sorg2 aku ble kenangkn sume tu..
rsa nk blek ke zaman tu sume..
kepada sesape yg bce blog nie, sila la dgr lgu nie sampai abiz k..
hayati irama dan liriknya..
pa2pon..
kehidupan mst di teruskan..
bye2..

2 comments:

a.R said...

ye la dedek...teringat pulak ms zaman nakal kat asrama dulu. menyorok dalam longkang sbb merayap lepas kul 12 tgh malam...!!

aKu dEdEkDiNHo said...

zaman remaja dlu kteorg mmg nakal kn..
hehehehe..

Related Posts with Thumbnails