blogger sarawak

blogger sarawak logo

nama

layanzzz

06 August 2010

wat projek???

Al-kisah ni berlaku di zaman aku time sekolah menengah dulu-dulu, di waktu petang yang agak hening la jugak (Main bola best ni), Aku duk main bola dalam 5 minit tukar team lain lak yang main. Ada la awek cun.. Aku la datang kat dia mana boleh dia datang kat aku tak gentleman la (Cewah padahal dia member satu sekolah ngan aku memang rapat la dan satu perumahan ngan dia, rumah dia dekat ngan padang yang kitorang main bola tu kadang-kadang free dia tengok la kitorang main), Nak di jadikan cerita aku pun berbual la ngan dia.

Aku: Hai
Dia: Hai
Aku: Apsal kau tak main badminton? Selalunya kau main.
Dia: Adik aku dia pergi tuisyen so xde orang la yang nak temankan aku main
.
Aku: Oh..
Dia: Tak sabarnya malam ni..
Aku: Jangan lupa tau malam ni 8.30.
Dia: Ok, mestilah aku tak lupa malam ni malam yang paling best buat aku. (Tersipu-sipu)
Aku: Aku juga.. (Memandang dia dengan wajah yang manja)

Perbualan aku dan dia telah di curi dengar oleh salah seorang kawan aku yang main bola sama team ngan aku.

Kawan Aku: Apa 8.30 ni?? Jangan cakap korang nak projek malam ni, kau tau tak apa hukumnya kalau buat projek, berdosa tau tak BERDOSA!
Aku: Apa kau mengarut ni sejak bila pulak kitorang nak wat projek?
Kawan Aku: Tadi aku dengar 8.30 malam ni tu apa dia??

Aku ngan Dia tersenyum lalu Dia menjawab.

Dia: AKADEMI FANTASIA!

No comments:

Related Posts with Thumbnails